This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tone-Louise

Hej.
    Vi er to piger der befinder os i Kina lige i dette oejeblik. Vi er paa en lille worldtour og har derfor ikke arrangeret noget hjemmefra andet end visum. Normalt plejer vi at gaa lidt med the flow – men der er virkelig mange fede steder i Kina, saa vi ville hoere noget erfaring fra andre.

Vi har vaeret i Beijing og er i Xian lige nu. Vi vil gerne opleve foelgende:
    – Panda bjoerne.
    – Yangzi floden.
    – Fattigt, gammelt, landbrugssamfund.
    – Hong Kong.

.. og selvfoelgelig hvad der ellers foelger med.
    Vi skal vaere i Hong Kong d. 14 juni. Transporten har foregaaet med tog, men vi vaelger den billigste loesning.
    Jeg har kigget paa Chengdu (pandaer) og Yangshuo.
    Er der nogen, der har en god rute og kan anbefale nogle byer?

Glaeder mig til at hoere fra jer.
    MVH
    Tone og Leah

Anonym Anonym

Yangshou tæt på Guilin skulle være helt fantastisk 🙂

Anonym Astrid

Hej piger,
    Åh jeg er missundelig at I er i Kina. Jeg var der sidste år og det var helt fantastisk. En kæmpe oplevelse. Kineserne er så rare og hjælpsomme, et meget imødekommende land hvis man åbner sig for dem og har tålmodighed.

Jeg kan klart anbefale jer at tage til Guilin, for der er der mulighed for at tage en båd ned ad Li-floden (som er MEGET smuk og noget man SKAL opleve) til Yangshuo. Yangshuo er meget turistet, så jeg havde det lidt ambivalent med at være der, men til gengæld har de meget smuk natur, flotte bjerge og små landsbyer liggende rundt omkring.

Jeg var også på Yangtze-floden som også skal opleves, flot flot flot. Andet kan der ikke siges. Jeg så pandaer i Chongqing (som er starten eller slutningen på krydstogtet). Så der er ikke noget behov for at tage hele vejen til Chengdu.

Jeg kan klart anbefale Shanghai! Hong Kong er lidt for vestlig og moderne. Shanghai er Kina i sit vildeste chinese-blær. Fuldstændig sindssyg blære-by – men her er der især mulighed for at gå på opdagelse og finde hutonger som er gemt ekstremt godt væk. her lever folk meget fattigt, men meget interessant – for de lever nærmest i en helt anden og primitiv verden.

Nyd jeres tid i Kina – det er fantastic

Anonym Maja

I burde også tage til Suzhou og Guangzhou, det er altså også vildt flot! Er enig med Guilin også! (smag evt. slange der :))

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account