This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym janni_pops

Jeg så for nogle år siden et par der kom kørende med deres store baby i noget der lignede en paraplyklapvogn. Ved bussen klappede de den sammen og så blev det til en rygsæk de kunne bære barnet i. Er der nogen der kender til denne fantastisk handy opfindelse, når man skal rejse med en baby?

Anonym Anonym

Jeg har ikke børn, kender heller ikke den ovenstående oplevelse, men et par gode råd vil jeg alligevel forsøge med.

Det forekommer mig at en dims som ovennævnte ikke nødvendigvis er behagelig for ryggen på den der bærer den. Klapvogn og rygsæk passer ikke sammen.

Jeg har til gengæld set udmærkede “rygsække” til at bære børn i. De har dem bl.a. i Spejdersport butikkerne – her kan i også spørge mere.

Klapvogne er i øvrigt ikke så dyre – I kan jo investere i en billig en og tage begge alternativer med på rejsen.

Et par andre gode råd eller ting i skal tænke over:
    – Myggenet til klapvognen
    – Hvor skal barnet sidde på restauranter uden barnestole

Lonely Planet har i øvrigt lavet en bog om de store fornøjelser ved at rejse med børn og hvordan man klarer de små udfordringer der kommer – den hedder noget i retning af: Travelling with children 🙂

Anonym Anonym
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account