This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Garde

Jeg vil gerne til Asien i August og Septemper og regner med at bruge en måned i Nepal og en måned i Cambodia. Jeg er dog lidt i tvivl om det overhoved er særlig fedt at tage til Asien på denne årstid pga. regnvejret. Er der nogen der har prøvet at rejse i Asien på denne årstid og kan fortælle om det er til at være der? Og hvor meget regner det?

Anonym Anonym

Hej Garde
    Prøv at kigge på det her link. http://www.awo.dk/nepal/rejsetidspunkt
    Jeg har kun været i Nepal lige da monsumen skulle til at starte, så jeg fik ingen fornemmelse af hvordan det var under monsumen, men hvis du vil trekke er juli, august og september de dårligste måneder at gøre det i. Jeg har været i Asien i August og det var fint nok, det regner meget i fx en halv til en hel time måske et par gange om dagen, og nogle steder slet ikke.Det værste er den høje luftfugtighed. Men der er som sådan ingen problemer i at rejse i Asien i August og Septemper.
    Hilsen Lotte

Anonym Anonym

Hej Garde

Har været i Cambodia i juli uden problemer. Det regnede da en enkelt dag eller to, men ikke noget, der kunne ødelægge en super ferie.

Især området i det nordøstlige hjørne af Cambodia var jeg meget betaget af. Provinsen hedder Ratanakiri og man kan også rejse til Mondulkiri, som skulle være lige så interessant.

Venlig hilsen
    Anne Marie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account