Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538403
     Anonym

      Hej folkens

      Jeg skal på et 4 måneders udvekslingsophold på Singapore Management University fra august til december, og derefter planlægger jeg at rejse rundt i Indonesien i december og Filippinerne i januar.

      Er det helt håbløst at rejse i Indonesien i december mht. regnen? Da jeg kun har en måned der, bliver det nok primært området omkring Java, Bali, Lombok, Komodo og Borneo.

      Alle råd modtages med kyshånd 🙂

      Thomas

      #3538404
       MissAdventure

        Jeg rejser selv til Indonesien på mandag 🙂 – og det er jo netop deres højsæson nu… modsat Thailand…
        Når det er i december måned, ville jeg klart tage til Thailand… jeg har været der 2 gange i juni/juli… men i år overvejer jeg at holde jul og nytår der…. de har jo perfekt vejr i december… og Thailand er et vidunderligt land!!!
        Borneo er også lækkert… der var jeg sidste sommer… og skal også derhen i næste uge… udelukkende for at dykke denne gang 🙂

        #3538405
         schmoch

          Jeg har rejst i Thailand, Cambodia og Vietnam, så Indonesien trækker ret meget 🙂

          Det lyder lækkert med en dykkertur til Borneo – er det en liveaboard eller en masse day dives?

          Er der nogen, der har rejst i Indonesien i december, som kan give deres besyv med?

          #3538417
           Anonym

            Indonesien er jo et kæmpe land, men jeg har været en måned på Sumatra i januar måned for år tilbage. Det var fint. Det styrtregnede et par timer hver dag omkring middag. Det rensede dog kun luften som var meget varm i lavlandsområderne, fx ved kysten. Tager man lidt op i højderne kølner det og kan minde om en dansk sommer.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account