This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej folkens

Jeg skal på et 4 måneders udvekslingsophold på Singapore Management University fra august til december, og derefter planlægger jeg at rejse rundt i Indonesien i december og Filippinerne i januar.

Er det helt håbløst at rejse i Indonesien i december mht. regnen? Da jeg kun har en måned der, bliver det nok primært området omkring Java, Bali, Lombok, Komodo og Borneo.

Alle råd modtages med kyshånd 🙂

Thomas

Anonym MissAdventure

Jeg rejser selv til Indonesien på mandag 🙂 – og det er jo netop deres højsæson nu… modsat Thailand…
    Når det er i december måned, ville jeg klart tage til Thailand… jeg har været der 2 gange i juni/juli… men i år overvejer jeg at holde jul og nytår der…. de har jo perfekt vejr i december… og Thailand er et vidunderligt land!!!
    Borneo er også lækkert… der var jeg sidste sommer… og skal også derhen i næste uge… udelukkende for at dykke denne gang 🙂

Anonym schmoch

Jeg har rejst i Thailand, Cambodia og Vietnam, så Indonesien trækker ret meget 🙂

Det lyder lækkert med en dykkertur til Borneo – er det en liveaboard eller en masse day dives?

Er der nogen, der har rejst i Indonesien i december, som kan give deres besyv med?

Anonym Anonym

Indonesien er jo et kæmpe land, men jeg har været en måned på Sumatra i januar måned for år tilbage. Det var fint. Det styrtregnede et par timer hver dag omkring middag. Det rensede dog kun luften som var meget varm i lavlandsområderne, fx ved kysten. Tager man lidt op i højderne kølner det og kan minde om en dansk sommer.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account