This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym susannemaj78

Vi skal til Thailand i 4 uger i juni og juli Vi vil mægtig gerne snorkle og scuba dive, og havde i første omgang bestemt os for Ko Tao, da det lød godt og var det mest rolige sted vejrmæssigt på denne årstid. Jeg er i midlertidig blevet meget i tvivl, da jeg kan læse mig frem til at vestsiden er bedre både mht. dyreliv, koraller og sigtbarhed. Da vi har planlagt et stop i Krabi, overvejer vi at snorkle og dykke der i stedet for, men er livet under overfladen ligeså godt der som på Ko Tao? Eller skal man helt ud til Similan Islands? Jeg er i vildrede….. Hvad vil du anbefale?

Anonym monpezat

Hej- er selv lige kommet hjem efter 1 mdr. i Thailand, og dykkede en del på Phi Phi, det var rigtigt flot, men vest siden er også liidt ødelagt (koral/ dyreliv) pga. tsunamien men stadig meget flot.
    Har ikke været på Similan Islands men har hørt at det også skulle være flot der.
    God Tur (er slet ikke misundelig) 😉

Anonym rmk

Jeg elsker krabi og jeg elsker koh tao så jeg kan godt forstå dilemmaet… Personligt ville jeg foretrække koh tao hvis man skal dykke… der er forskel på turisterne på de to sider. Priserne er steget en del på Koh Phi Phi (eller det var de lige før tsunamien hvor jeg var der). Koh
    Tao er mere en backpacker ø mens phi phi var begyndt at få flere børnefamilier, men som sagt kan de jo godt have ændret sig efter tzunamien. Charter touristerne tager til phi phi da de kan flyde direkte til Phuket… well god tur!!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account