Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3533269 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     elisa.ck

Hej jeg staar lige nu i Bangkok uden kamera, da mit eget er gaaet i stykker. Kan i anbefale et sted hvor jeg kan kobe et nyt uden at blive snyt.

ChristianDC

I et storcenter bliver du sikkert ikke snydt, her burde du også kunne finde et billigt kamera, bare tjek kvaliteten af det inden du køber det. Ikke kun hvad der står om det, men prøv at tænd det engang og tjek det. Vær dog opmærksom på at der kan være andre garanti regler osv.

Anders Beckmann

Siam Paragon/Siam Center/Siam Discovery

Anonym

MBK shopping center

Magnus

Panthip har det største koncentration af fotobutikker, jeg har set i Bangkok indtil videre. Der ligger nok 20 eller mere. Ratchathewi er den nærmeste Skytrainstation. Der er tilsyneladende mere fokus på spejlrefleks end lommekameraer der.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account