This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Esbenmad

Hej

Min kæreste og jeg skal rejse i Asien i marts til juni og slutter i Thailand. Jeg vil i den anledning høre, om nogen af jer har erfaringer med køb af musikinstrumenter i Thailand. Hvad er prisen og hvad kan man gøre for at sikre sig mod kopier? Er det let nok at få med hjem?

Et andet spørgsmål er, om nogen af jer har købt gode kokkeknive i Thailand? Hvordan er prisen i så fald i forhold til at købe dem i Danmark?

På forhånd tak!

Bedste hilsener Esben

Anonym Jesper Jensen

Hvis du er musikekspert, kan du selv se om instrumenterne er ægte.

Alternativt bør du holde dig til godkendte butikker, regeringsmarkeder eller lignende eller finde en lokal person du stoler på.

Vedrørende knivene så send dem hjem.

Anonym Evo

Jeg har været i en musikbutik i Siam centeret i Bangkok og der var priserne rigtig gode i forhold til de danske. Det de sælger her er ikke kopier som i MBK centeret. Her kan du sagtens købe en god guitar og spare en god slat penge. Vil nok ikke lige købe en Fender custom shop. Så en Ibanez JS1000 til 55.000 bath (ca. 10.000 kr) Den koster omkring 16.000 kr i DK.

Jeg vil nok ikke sende den hjem med flyselskabet da de nok kaster rundt med den. Prøv med UPS eller lign.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account