This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym OleØ

Hejsa
    Jeg skal ud at rejse lidt rundt her til sommer, men jeg vil gerne vide lidt om de forskellige destinationer, hvorfor jeg har besluttet at købe LonelyPlanet-bøgerne.

Jeg syntes at de er lidt omkostningstunge:-( Er der nogle, der ved, hvor jeg kan købe dem billigt? Det skal være nyeste version, og ønsker ikke at de er alt for slidte.

MVH Ole

PalleAleneIV

Hejsa. Jeg har faktisk en del bøger fra lonelyPlanet, som jeg sælger. Jeg tager 135 kr. pr. bog. Det koster 60 kr. i porto pr. bestilling, men hvis du bestiller mere end 3 bøger, kan du få portoen gratis;-) Du kan maile til mig hvilke du skal bruge, så finder vi ud af det(Palle@giltoft.dk) – hvis der er andre der er interesseret, er i også velkommen til at skrive til mig.

Det er også helt vanvittigt, at man skal give knap 300 kr. i butikkerne:-(

Anonym Marlene

Du kan købe dem billigt på http://www.lonelyplanet.com, fragt er gratis hvis du køber for mere end 30£ tror jeg det er. Tilmelder du dig deres nyhedsbrev på deres hjemmeside får du en kode så du kan købe bøgerne med yderligere 20% rabat. Der er en del at spare.

Anonym sara

eller køb dem på amazon.co.uk
    Der er de heller ikke vanvittigt dyre, og de har ofte en del tilbud hvis man køber et par bøger

Anonym Anonym

Eller maaske bare vent til du kommer afsted… Der er masser af steder i hvert fald i Cambodia og Thailand, hvor Lonely Planet (kopier) saelges meget billigt!
    Og de er garanteret til at opspore i en masse andre lande ogsaa…

Anonym fulle

Du burde også overveje at checke priserne på ebay… Der kan du ofte finde rimelige tilbud, men husk at se efter omkostninger ved fragt. Det kan være overdrevet..!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account