Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3655163 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Steffen

Jeg tager på en længere backpackertur til Asien og Sydamerika i slutningen af november. Jeg flyver direkte til Bangkok og regner med at bruge 4-6 dage inden jeg rejser videre. Derfor er jeg i gang med at købe udstyr. Mit spørgsmål går ikke meget på, hvilket udstyr jeg skal have, men om det kan betale sig at købe en del af udstyret i Bangkok?

Jeg køber rygsæk og støvler hjemmefra, men hvad med:

Regntøj
      Multitool (kniv, tang osv)
      Tøj
      Badetøj
      Lygte
      Sovepose
      Lagenpose
      Myggenet

Håber der er en der kan hjælpe.

-Steffen

Tine

Hej Steffen
        Du kan købe rigtig mange ting i Bangkok! Jeg har dog endnu ikke set en butik, som sælger soveposer, multitool, lagenposer eller myggenet. Men det er heller ikke ligefrem noget jeg har kigget efter. Jeg tror dog godt, at du kan få myggenet i Bangkok og du kan sikkert også finde lagenposer et eller andet steder ellers skulle de være rimelig billige at få syet ? kvalitet regntøj har jeg heller ikke rigtig set, men man kan sikkert få det ellers har de regnslag til omkring 5-10 kr i 7/11

God tur
        Tine http://aworldofbackpacking.com

Henrik

Hej , jeg er sikker på der findes en shop i MBK shoppingcenter hvor du kan finde alt det du skal bruge til turen rundt , ønsker dig en rigtig god tur 🙂

Hilsen Henrik

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account