This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camilla Hansen

Min kæreste og jeg er i gang med at planlægge en tur jorden rundt, men vi er meget i tvivl om hvorvidt vi skal bestille billetter gennem fx kilroy eller selv arrangere det hele. Er der nogen, der har lyst til at dele deres erfaringer?
    Vi er desuden lidt i tvivl om hvor lang tid vi skal bruge på turen fra Singapore til Bangkok?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    har ikke selv köbt billetter til jorden rundt, men har köbt dem efterhånden man kommer frem, jeg synes de tilbud kilroy har er super billige, hvis i bestiller hos kilroy laver de det hele for jer og de har en stor erfaring , med jord omrejser, der hvor jeg tro de tjener ders penge, er de ture og transport i bestiller hos dem plus overnattning på jers rejse, hvis i kun bestiller jers billetter hos dem, ville jeg tro i laver en god deal og i spare en masse tid, men der er helt sikker penge at spare ved at göre det selv,i kan jo også köbe jers billetter som i kommer frem, og hvem ved, det er jo ikke sikker det er noget for jer at back packe så er det lidt trales at i har betalt mange penge for en rejse i ikke fuldföre, lykke til og god rejse,

Anonym Lisbeth

Det er et holdningsspørgsmål!

Hvis I bestiller gennem et dansk selskab, er I omfattet af gældende danske regler. Det giver et højt niveau af sikkerhed, men koster måske også lidt penge.

Hvis I bestiller over nettet (hos et udenlandsk selskab) og gør arbejdet selv, er I omfattet af de regler selskabet har. Det er måske lidt billigere, men giver en højere grad af usikkerhed.

Hvis I ikke har været ude og backpacke før, vil jeg nok anbefale, at købe gennem f.eks. Kilroy, Jysk eller Kipling. De har stor erfaring med backpacking og kan hjælpe jer med mange praktiske ting.

Hvis I bestiller den første billet hjemmefra og resten henad vejen, sparer I sikkert penge og opnår fleksibilitet. Men I får samtidig en højere grad af usikkerhed.

Anonym Camilla Hansen

Det skal lige tilføjes at vi begger er over 26 og ikke studerende, når vi skal afsted. Vi har begge backpacket tidligere bare ikke med så mange flyvninger som denne gang og derfor vi er lidt i tvivl. Tidligere har vi bare bestilt selv…

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej igen.
    Da i har en stor erfaring med at back packe,er det vel med at komme afsted, alle de år jeg har back packet og det er mere en ti år, har jeg mödet rigtig mange back packer med ders jordomrejse billetter, jeg har selv villle köbe dem, men min beslutning har altid landet på at köbe dem som jeg kommer frem, jeg föler det er den bedste måde at rejse på, da man måske falder for et land og gerne ville blive og der er også rigtig mange der ikke klare en hel jordomrejse, da det er hård arbejde at hver på farten hele tiden også selvom man er 26 og har back packet ,smil.hvis i bestiller hos kilroy er det dem der har ansvart for jers biletter og det med sikkerhed ved jeg nu ikke, men ja de har en masse erfaring med det de laver,jeg er sikker på i tag den rigtig beslutning,
    Husk at besöge sömands kirken i singapore og så har de et for vildt godt zoo der, rejs igennem malayisa med nogen gode stop, fedt land, rigtig mange back packer rejser igennem unden at stope, det er en fejl,vider op gennem thailand til bangkok med en masse stop, husk at besöge krabi, min ven har cafe europa et godt sted at besöge under jers rejse möd bangkok, i kan rejse med tog hele vejen til Bangkok, eller bus, eller springe det hele over og flyve, men ville vare trist, brug et par månder fra singapore til bangkok, igen hvem ved i falde for malaysia og ville blive, god rejse til jer og alt lykke til, overvejer selv kilroy da jeg har kone og barn til en lille jordomrejse, hasta luego, amigos.lars

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account