This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dreamer

Hej..
    Ja sad lige og kigge i min bibel (verdens atlas).
    Og fik den skøre ide og køre til Asien, hvor Indien er første mål.
    Planen var lidt at køre gennem tyrkiet, videre igennem iran, pakistan og indien.
    Har endelig sparet nogle penge op, så jeg kan rejse i hvert fald 6 måneder + en gammel ford mondeo, som knap nok er 10.000 kr værd.
    Så tænkte i stedet for at bruge en masse tid på at sælge den, kunne jeg jo bruge den som transport/soveplads på min næste rejse.. I hvert fald et stykke tid.

Er der nogen som ved om det er muligt og køre gennem de lande?
    Og om man kan få lov til at få en udlandsk bil helt til Asien.

Hvis der er nogen der ligger inde med et eller andet form for viden, eller erfaring, som kunne hjælpe må i meget gerne skrive..

jesper

Anonym ronron

hey tag mig med! ej det lyder fandme fedt, jeg så engang et program med ham ozzy osbounes søn hvor ham og nogle venner kørte fra england hele vejen gennem mongoliet til kinas grænse det så helt vildt fedt ud..

Anonym Claus

Det er muligt. For nogle år siden kørte en thai tuk-tuk til Århus fra Bangkok. Ikke en bil, men dog alligvel et køretøj.

http://www.tuktuk.dk

Det vil nok kræve diverse tilladelser fra Iran og Pakistan, men jeg kan ikke forestille mig, at det vil være totalt umuligt. Du kunne evt prøve at ringe til ambassaderne.
    Prøv også at søge på Lonely planet.com “Thorn Three”

mvh
    Claus

Anonym Claus

Hjalte Tin og Nina Rasmussen kørte i starten af dette årtusinde til Pakistan i en gammel 2CV fra Djusland. Lån evt bogen på biblioteket.

mvh
    Claus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account