This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backsackpack

På mig og min vens rejse gennem en masse lande, starter vi ud på Koh Chang, er det en god ø, hvor der også er nogle aktiviteter til 2 unge fyre?:D
    og nogle der kender nogle gode resorts, gerne ved stranden ;D

Anonym jacob

der skulle være rigtig god dykning på koh chang

Anonym Liv

Jeg var på Koh Chang her i januar, fantastisk lille hyggelig ø.
    Jeg kan klart anbefale at bo i Lonely Beach, som har en total fed hippie/backpackerstemning over sig, og som også har det fedeste natteliv. Lad være med at bo i White Sands Beach eller Bailan!
    Mht til resorts, er der lige åbnet et nyt hostel i Lonely Beach, tjek det ud! ellers vil jeg anbefale Siam Hut, som ligger på selve stranden i Lonely beach (der er dog ikke aircon), eller hvis I gerne vil bo midt i festen er der en masse små barer der også lejer hytter ud på sidegaderne i Lonely Beach. Vi boede på Warapura resort (et luksus sted, det vidste vi ikke da vi ankon) som kostede 125 pr nat, men der var vi de eneste backpackere…

Der er nogle fede snorkeling/trekking ture, vi tog fx på en speedbådstur vi bookede hos et bureau i Lonely beach til 100 kr, og du kan helt sikkert også finde fede dykkersteder. Mht til strandene er de ikke liiige de bedste, sigtbarheden er ofte ikke så god. Men Lonely beach er vildt hyggelig, og da der ikke er så mange mennesker, lærer man hurtigt folk at kende – selv de lokale!

Til sidst: prøv at tage i byen på Himmel Bar – den ligger i en sidegade i Lonely Beach – og det er dér det oftest sker. Bartenderholdet er virkelig nice, og de holder de største fester mandag og tirsdag mener jeg.
    Der er også mange fede vandpipe caféer, hvor ejerne oftest joiner til en øl.
    Åh jeg savner Koh Chang 😀

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account