Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544301
     Mia86

      Min kæreste og jeg kommer til Koh Chang i starten af marts (formentlig via Bangkok, da vi kommer fra Chiang Mai). Vi planlægger at bruge ca. 4 dage på Koh Chang for derfra at tage videre til en af de omkringliggende øer i ca. 3 dage, før vi rejser tilbage til Bangkok og videre til Danmark.

      Vi har læst og læst, både i LP og på internettet, men vi er meget i tvivl om, hvilken strand på Koh Chang vi skal vælge.

      Vi vil gerne have en lækker sandstrand (gerne så lys som muligt) med gode muligheder for at bade og evt. snorkle. Vi har ikke behov for diskoteker og fester, men vil gerne bo tæt på noget “by” med mulighed for at gå lidt rundt og kigge, evt. shoppe og prøve forskellige restauranter. Vi satser på, at finde et mere øde sted på en af de mindre øer bagefter, så der må gerne ske lidt på Koh Chang.

      Er der nogen, som kan anbefale nogle lækre strande på Koh Chang? Og evt. steder at bo også?
      Små bungalows kunne være fantastisk, men ellers kan vi finde det på en af de mindre øer bagefter. Vi stiller ikke særligt store krav til indkvarteringen, bare der er eget badeværelse 🙂

      Håber på nogle gode tips fra nogle af alle jer rejselystne backpackere, som allerede har været så heldige at komme til Koh Chang 🙂

      #3544309
       lauridsen_lars@hotmail.com

        hej.
        Whit sand beach,det hedder den samme strand også på koh samet,
        Eller lonely beach,lars

        #3544316
         lauridsen_lars@hotmail.com

          hej.
          Rigtig godt valg med koh kut og koh mak,efter mange år som rejsen har jeg ikke selv besögt de to öre,men har kun höret godt om dem, Det er nogen år siden jeg har vaeret på koh chang, lonley beach billiger bungalows,nok mere et back packer sted,white sand beach er rigtig flot,husker ikke lige det sted jeg boede,men i for bungalows ned til stranden, men husk det kan vaere meget touriste på withe sand beach og det gör det dyre,men tjek nu de små öre ud,kan anbefalde jer at leje en lille motocykle og köre rundt på öen,hvis i nu bor lonely beach kan i jo köre ned på withe sand beach og rundt på öen,men husk og pas på jer selv når i nu köre rundt, da rigtig mange rejsen kommer til at skade på de små scooter,men tag ikke fejl af jeps bungalow eller naga bar,på koh samet,lars

          #3544320
           Mia86

            Hej Lars,

            Tak for tippene. Vil du anbefale os at bestille overnatninger hjemmefra, eller kan vi godt bare tage til Koh Chang, bede om at blive kørt til en af strandene og så finde et sted, når vi ankommer?

            Jeg er ikke klar over, hvornår på dagen vi ankommer, men jeg tænker umiddelbart, at vi tager fra Bangkok om morgenen.

            Jeg har også luret lidt på Klong Prao Beach. Har du evt. været der?

            #3544310
             lauridsen_lars@hotmail.com

              hej igen.
              Tjek jeps Bungalow på koh samet,ligger lige ned til stranden,with sand beach,ville i bo billiger, tjek naga bar eller naga bungalows, ligger i samme område ,
              koh chang er det with sand beach og de har bungalows ned til stranden,eller lonely beach,hvis i for tid ligger der nogen små öre ud for koh chang som hedder koh kut,skulle vare kanon,ikke selv besöget dem endnu,tjek dem ud.lars

              #3544312
               Mia86

                Hej Lars,

                Tak for dit svar. Jeg tror, vi hælder til Koh Chang for at have mulighed for at rejse videre til Koh Kut eller Koh Mak i et par dage.

                Hvilken af strandende på Koh Chang er bedst – White Sand Beach eller Lonely Beach? Og har du nogen anbefalinger til bungalows der?

                #3544324
                 lauridsen_lars@hotmail.com

                  Hej Mia.
                  super godt tjek det ud,mit område i Thailand er mere det sydelig Thailand så nej har ikke besögt Klong pro,men lyder super,
                  Hvis jeg var jer vil jeg tag det som det kommer,kontakt,hvem ved måske möder i nogen på busen som kender et rigtig godt sted,turen fra bangkok tag jer nok 6 timer,
                  Ville tro der står nogen hajer og venter på jer,der lejer bungalows ud,man kan altid tag chancen og lave en god deal med dem,Thaier er gode til tourister,ellers tag det som det kommer,i er mange der ankommer til koh chang samme tid,så masser af kontakt når i når frem,lars

                  #3544328
                   lauridsen_lars@hotmail.com

                    hej mia.
                    Da i skal rejse oppe i nord Thailand,kan jeg anbefalde jer at rejse fra Chang mai til pai,som ligger 4 timer nord for chang mai,super flot sted ,så har i tiden tjek det ud,lars

                    #3544349
                     Mia86

                      Tak for dine uddybende svar, Lars. Jeg tror, vi prøver at tage chancen og møde op uden at booke på forhånd, og så håber vi, at vi kan få et sted at sove, selvom det er højsæson.

                      Jeg tror desværre ikke, vi kan nå til Pai. Pt går planen på at tage til Chiang Mai og bruge 1-2 dage i byen og 3 dage på trekking.

                      #3544380
                       Kanika

                        LONLEY BEACH PÅ KOH CHANG..
                        var der for 3uger siden. det er helt fantastisk.
                        bungalows fra 400bath og op efter!

                        XOXO

                        #3544381
                         Kanika

                          LONLEY BEACH PÅ KOH CHANG..
                          var der for 3uger siden. det er helt fantastisk.
                          bungalows fra 400bath og op efter!

                          XOXO

                          #3544382
                           Mia86

                            Hej Kanika. Tusind tak for dit tip. Hvor boede du? Kan du evt. anbefale nogle bungalows? Hvordan er stranden der? Og er der fest og ballade overalt om aftenen/natten, eller er det også muligt at få lidt søvn? 🙂

                          Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

                          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                          Log ind med brugernavn & kodeord

                          eller    

                          Glemt dine oplysninger?

                          Create Account