This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sanne

Er der nogen der kan oplyse om, der er strande/ områder på Koh chang hvor restauranter griller på stranden om aftenen ( som jeg oplevede på Koh Samet, hvor vi sad på puder i sandet – fantastisk hyggeligt )?
    vi vil fortsætte til koh Kood og Koh Mak. Hvor længe Bør man blive hvert sted? Vi har 3 uger. Og kan nogle anbefale gode bungalows / områder at bo på de tre øer? Vi har to små børn med. Tænker det ikke behøver være alt for turistet, men der må gerne være mulighed for at kunne vælge restauranter, købe pandekager osv i gåafstand.

Anonym Tine

Hej Sanne

Koh Chang er en fed ø. Jeg boede på Klong Prao stranden i januar og var rigtig glad for stranden. Det var rimelig lokalt, men stadig et sted med restauranter ved stranden (resturanter som ofte var en del af resorts). Der var ikke mange på stranden i løbet af dagen, da de fleste var i pools på deres hoteller osv. og der var flere muligheder for street food om aftenen og nogle supermarkeder 🙂 Jeg vil ikke anbefale at bo på White Sand Beach, da den virkede meget turistet, men det var fint for et dagsbesøg (det kostede 50 baht at komme dertil pr person i en taxa). Der skulle vist også være muligheder for at spise på stranden ved Mai Kai Bea beach. Bungalows kostede cirka 700-800 baht ved Klong Prao. Jeg brugte en uges tid på Koh Chang og kunne godt have brugt længere tid, men fik også set en god del af øen 🙂

Du må endelig spørge, hvis du har flere spørgsmål! Jeg har desværre ikke været på Koh Kood eller Koh Muk, men prøv at spørg backpackerfamilien.

God tur
    Tine

A World of Backpacking

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account