This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Miss_Sine

Nogle der har været der? Hvordan er der? Hvor er bedst at bo (hvilken strand) og er der noget at opleve/se der?

Mvh. Sine

Anonym Christian aka fulle

Hej Sine…
    Nu håber jeg ikke det er for sent at svare og at du allerede har forladt Koh Lanta, for der er fantastisk!
    Mht. hvor du skal bo, så er der gode muligheder for at få luksus til billige penge hvis du er blvet træt af skod bungalows… Her kan jeg anbefale Blue Andaman ca. 10km syd for Ban Saladan… Mht til oplevelser så vil jeg klart anbefale flg. i prioriteret rækkefølge: 1 Du SKAL på Big game fishing tur!!! Det lyder underligt, men for tiden er det Sailfish sæson! Vi var fire gutter afsted i december og fangede fælles en på 38kg og en på 33kg… Du kan se dem på http://svendboys.tlog.dk :D…
    Udover det fantastiske fiskeri byder turen også på noget af det bedste snorkling i Thailand nærmere bestemt ved Koh Ha, hvor I også fanger fiskene… Udover Sailfish også tun, som de tilbereder ombord! Umiddelbart er prisen dyr, ca. 280kr pr. mand sammenlignet med thailandske priser, men det er en uforglemmelig heldagstur! I skal bestille den på hjørnet mellem gaden der går langs med havnen i Saladan og den vej der løber langs hele øen… Det er sådan et lidt åbent rejse noget hvor I skal sørge for at komme med den “store” båd og ikke long tail… Vi havde hele båden for os selv… Så gør det!

Nr. 2… Hvis I ikke tager fisketuren så skal I i det mindste besøge Koh Ha… Jeg kan anbefale Blue Planet divers i Saladan, der ligger på gaden parallel med havnen…

Nr. 3… Hin Daeng og Hin Muang dykkertur med blue planet divers… Manta Rays skildpadder etc…

Nr. 4… Cruising på scooter 😉

Mvh. Christian

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account