This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kokkeallan

vi er 3 unge kokke der skal til thailand den 12 nov 08 og tager toget rundt og ser cambodia og vietnam..

nogen råd til os ang ind og udrejse af cambodia..

er der korruption ? vi er væk i 3 mdr og skal holde fullmoon party på pagnan

Anonym pjuske

Ja, små forseelser kan man sagten betale sig fra:-)

Anonym aa

Hej med jer

Jeg er lige vendt hjem fra cambodja og thailand.
    Min veninde og jeg tog en bus fra bangkok til grænsen, og da vi havde passeret grænsen tog vi en taxi videre til siem reap. Vi gav omkring 500 bath (ca. 75kr) for taxien, så det var meget billigt, og så oplevede vi meget vi ellers ikke ville have gjort hvis vi fløj.
    Hvis i ikke allerede har visum til cambodja, så får i det, når i passere grænsen. Hav 2 pas billeder med, så får i visumet billigere, da i ellers skal betale for at få taget billeder ved grænsen.
    I cambodja havde vi en privat tuk tuk chauffør 24 timer i døgnet i 5 dage. -Det gav vi kun 20 dollars for!!

På koh paghnan boede vi på Bottle beach. Dette sted kan kun anbefales. Flinke folk, som med garanti er klar på at give den gas sammen med jer, med en “bucket”:-D
    Fra Bottle beach kan der uden problemer hyres taxa, bus, båd etc. til full moon party stedet.
    Planan var at tage videre til Samui, men vi endte alligevel med at bruge 14 dage her. Vi boede på stranden til 200 bath døgnet og ALT mad og drikke fik vi til halv pris!!!

Håber det kan bruges 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account