Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2854) in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/paid-memberships-pro/adminpages/reports/login.php on line 418
Koh Samet eller Koh Chang? Eller alternativ? | Backpacker Planet

This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rask

Hej allesammen!

Nogen der har erfaringer med enten Koh Samet eller Koh Chang? Jeg er ude at rejse pt. men faar besoeg af min kaereste som lander i Bangkok i slutningen af Februar. Saa vil gerne finde en dejlig oe som ligger relativt taet paa Bangkok. Alle svar vil vaere en stor hjaelp? 🙂

Paa forhaand tak!

MVH Rask

Anonym Christian

Jeg har lige været på Koh Chang og kan varmt anbefale stedet. Især bør I se på Lonely beach og Long Beach “Tree house”, to billige steder med masser af miljø og mulighed for at nyde hinanden og stranden. Hvis I tager til Lonely Beach så søg en hytte ved Sunset Hut, og på vej derned bør I smage Massaman Curry hos Chris Og Chilly. Lej en lille MC til at komme rundt med (ca. 180 bath om dagen) og husk at komme ud at se på delfinerne og koraløerne.
    Lad være med at booke overnatning på forhånd, tag en taxi til Lonely Beach (ca. 100 bath pr. pers i pick up) gå ned mod stranden højre om tatovøren og Chris & Chilly’s sted og find Sunset Hut med bungalows der har terrasse på pæle ud i vandet til ca. 600 bath i døgnet og jeg tror din lykke er gjort. Det ville jeg have gjort i dag efter at have boet 6 nætter hos Bai Lan Family. God fornøjelse.

Anonym Jan

Efter 3 ugers rund rejse i Nord Thailand skulle min kone og jeg have en uges badeferie, vi havde læst om Koh Chang hjemme fra og det lød til at være en hyggelig ø.
    Efter en forfærdelig tur i taxa( GØR det aldrig) fra Bangkok til Trat ankom vi til Koh Chang.Den føste strand vi kom til var White Sand Beach, der havde vi 2 overnatninger men ville gerne have et mere roligt sted(og rent) så vi lejede en scoter og kørte rundt og så på øen og på til bagevejen kørte vi ind forskellige steder og forhørte os.Vi fandt et dejligt sted ved den næste strand som hedder Klong Prao, der fik vi en dejlig bungalow prisen var ca. 1200 bath men med dejligt bad køleskab og tv og rent senge tøj hver dag det var ren forkæelse.Stranden er bred lang og hvid og langtfra overfyldt en rigtig bountystrand.Stedet vi boede på hed Chai-Chet Bungalows dejligt sted. Der ligger et lille center på hovedvejen der hedder Koh Chang Plaza besøg The Malibu Bar et hyggeligt sted med et sødt værtspar.God tur

Anonym Anonym

Helt klart Koh Samet.
    Ligger formiddabelt i forhold til Bangkok og tager ikke mere end 2 timer at være tilbage i byen. Koh Chang er godt på vej til at følge efter de store øer, hvad angår luksusresorts, mens Koh Samet stadig er de lokales favoritø.

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Rask

Det er efterhånden blevet billigt at flyve rundt i Thailand. Derfor er du ikke bundet af de øer/steder der ligger geografisk tæt på Bangkok.

Krabi, Phi Phi, Koh Samui / Phangan / Tao er alle billige og hurtige at komme til med fly + båd.

Tjek AirAsia.com for billige flyvninger.

Mvh

Kenneth
    Backpacker Planet

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account