This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Adda2007

Jeg skal med familien – min mand og vores tvillingedrenge på knap 2 år – til Thailand, bl.a. Koh Samui til sommer. Vi leder efter en strand på Koh Samui, hvor helt små børn kan bade, dvs. hvor vandet er ret lavt og ikke bliver hurtigt dybt. Derudover modtager vi gerne gode råd vedr. Koh Samui og små børn – gode steder, hoteller, restauranter, aktiviteter etc.
    På forhånd tak 🙂

comeawaywithme

Chaweng beach, som dog også er den mest turistede strand, er meget børnevenlig. Man skal flere hundrede meter ud inden der bliver dybt.

Anonym Familien Jensen

Vi boede på Baan Talay og udenfor resortet var stranden meget fin. Vandet var klart og man skulle langt ud før det blev dybt. Der var fin strandbund hele vejen så bestemt børnevenligt.
    Jeg synes at lokalbefolkningen er meget glade for børn så de er velkomne alle steder. Det eneste som nok ikke er så godt for små børn er deres “fortovs”kanter. De er meget høje og der er ingen system i det. ‘Forstået således at nogle steder er der fortov og andre steder skal man ud og gå på den trafikerede hovedgade.

Vi var meget glade for Koh Samui som jo har et helt vidunderligt klima om sommeren med få regnbyer om eftermiddagen og håber at I får en dejlig tur derned.
    Venlig hilsen fra Familien Jensen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account