This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Miss_Sine

Er der nogle der har været på Similan øerne? Hvis, hvordan er det der? Kan man bo der, udover camping? Hvor meget koster det at komme dertil?

mvh. Sine

Anonym Mette Ringsmose

Ja, vi var der i april 06 og skal til Thailand om 1 måned igen, og skal helt klart tilbage til Similan. Det er det mest fantastiske sted. Suveræne muligheder for snorkling og diving, de lækreste strande vi oplevede i Thailand, hyggelig atmosfære og afslappende, da al turismen ikke kan gøre sit indtog her.
    Vi boede i teltene på stranden, som jeg først var lidt betænkelig ved. Men det var faktisk super godt, og helt klart en oplevelse. Der er hytter længere oppe i klipperne. De så virkelig fine ud. Har selv lige tjekket priser og hytter pr. nat pr. person incl. transfer til øen 4250 THB og Telte 2950 THB pr. person.
    Kan ikke huske hvad vi gav dengang da det var en del af en masse andre ture. Men vi bookede gennem et turistbureau, kan ikke lige huske navn, men de ligger overalt i Bangkok. De kan muligvis gøre det billigere end ovenstående priser som er fra wildkingdomtours.com
    Men kan ikke anbefale nok at besøge Similan..
    Vh Mette -og god tur 😉

Anonym Anonym

Da jeg var der var jeg på en “live-aboard” båd. Det var en super oplevelse.. Kan helt sikkert anbefales hvad enten man er til dyk eller bare snorkling 🙂
    Men jeg mener at det kostede 3000baht hvis man “bare” ville dertil.. kan dog ikke huske mht overnatning..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account