This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jens

Har godt nok aldrig hørt om at alt skulle være booket på hele Koh Tao. Der er alligevel rigtig mange steder at bo på øen.

Jeg var der i maj sidste år og der stod de sædvanlige sælgere og tiggede os om at bo hos dem da vi ankom med færgen.

Og med evakueringen af øen i tankerne, så tror jeg ikke du får problemer.

Anonym Miss_Sine

Jeps, men det var der!:) Men tænker også at det er i maj måned, så der burde vel være noget at kunne få:)

Anonym Anonym

Var der efter FMP d. 18 april i år – der var det intet problem at finde noget :

Anonym Miss_Sine

Hej!
    Jeg har planer om at tage videre til Koh Tao d. 20. maj, efter FMP, som er d. 18. maj på Koh Phangan. Jeg har før taget til Koh Tao og oplevet at alt var booket, men dette var i august 2006! Vil I mene at det er nødvendigt at booke noget på forhånd (vil gerne have med a/c), eller burde jeg sagtens kunne finde noget, da det er lavsæson?
    På forhånd tak:)

Anonym mathias hansen

var der for godt 2 uger siden .. og det er absolut intet problem at finde overnatninger…. grundet den/de forfærdelige storme, som ramte de østlige øer, anbefalede mange lande deres indbyggere ikke at tage herned, og det kan stadig mærkes 🙂

Go tur, Koh Tao er fantastisk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account