This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kestemma

Hejsa

Vi skal (igen) til Thailand i sommeren 2015. Vi nåede ikke Koh Tao sidste gang, så denne gang skal vi til Koh Tao.

Har søgt lidt på hvad der er skrevet omkring øen og dennes hoteller/ resorts samt strandene…

Vi kan ikke helt finde ud af hvad vi skal vælge, derfor dette indlæg…

Vi søger et mindre hotel/ resort som ligger lidt i rolige omgivelser og ved en god strand…. Nogle gode ideer til en strand og meget gerne også til et godt sted at overnatte… Skal ikke være lukses men hellere ikke helt backpacking da vores børn er mindre..

Vi er 2 voksne og 2 børn. Vi vil bruge en lille uge på Koh Tao inden vi rejser videre… Vi skal ikke tage dykkercertifikat….

Anonym jacob

Hvis i ikke skal dykke vil jeg næsten fraråde Koh tao .. det er en fantastisk ø for dykkere og backpackere, men der er ikke voldsomt meget at lave ud over dykning, og strandene er ikke topklasse eller specielt børnevenlige.

jeg elsker koh Tao skal det lige siges.

Jeg vil evt råde jer til at tage til Koh phangan istedet, ja den er kendt som en fest ø, men det er kun få dage hver eneste måned, og resten af tiden er den nærmest øde.
    Naturen er bedre, strandende er fantastiske, og den er meget større.
    Kan speciielt anbefale den nordlige del af øen, der slipper i helt for alle fest aberne.
    Her er der er også bedre mulighed for at falde i snak med de lokale og opleve en lille smule mere autentisk Thailand, selvom det aldrig bliver helt autentisk i et turist område.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account