This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jauwnes

Vi har besluttet os for at dykke på Koh Tao i februar, men eftersom vi ikke er sikre på hvilket sted vi skal vælge, har vi tænkt på bare at dukke op og kigge os omkring, inden vi bestiller noget.

Jeg har venner som bare er dukket op uden for højsæsonen og fundet et sted, men hvordan ser det ud i højsæsonen? Er alt booket på forhånd, eller kan man bare møde op og finde et sted?

Mvh. Line og Jonas.

Anonym Natalie123

Der er så mange dykkersteder på Koh Tao, at I burde kunne tage derned og så finde noget – i hvert fald inden for et par dage efter ankomst. Så afhængig af, hvor tidspresset I er, ville jeg godt turde satse på det, men det er selvfølgelig noget, I må gøre op med jer selv.

God fornøjelse 🙂

Anonym Anonym

Jeg tog dykkercertifikat på Koh Tao i december, der mødte vi bare op og bookede på stedet. Har desuden rejst i thailand i februar, der bestilte vi heller ingenting hjemmefra. Så vil mene at man bare kan møde op og tage den derfra 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account