This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Brodd
    Har ikke være på Samui men på Koh Tao. Her tog min kæreste dykkercertificat. Det var totalt lækkert og vi fik os en hytte lige i vand kanten. Hytterne var ejet at dem han tog certificat hos. Men ellers er der ikke så meget at lave på øen. En meget stille ø men lækkert med fred og ro hvis det er det man er til.
    Rosa

Anonym Rasmus

Vil også helt klart anbefale Koh Tao. Koh Samui er meget crowded og specielt de store af byerne med de bedste strande er helt vildt turistede og lugter af kloak!!

Anonym Brodd

Jeg har allerede bestilt et dykkercertificat på Koh Tao, og hørt meget godt, men hvor er det bedst og billigst? Finder man lækre hytter når man er dernede, eller bør man bestille på et resort?

Mvh. Brodd

Anonym Hanne

Har også været på Koh Tao, roligt og mageligt og skide hyggeligt, en masse skandinavier, og god service overalt.
    Vi betalte 400 bath for en lækker bungalow et stenkast fra stranden, man kan få nogle billigere hvis man bestiller dykkercertificat på ‘ hotellet ‘..
    Det skal lige siges til sidst at Koh Tao er den ultimative kæreste-ø.. Så du skal være en rigtig glad single, hvis du vil holde ud:-)

Go’ tur..

/Hanne

Anonym Pernille

Helt klart Kog Tao…. Det skulle være det billigste sted ud over Sydafrika. Du kan godt få en god hytte vil jeg mene…. Nu boede jeg selv på low budget, men vi gfik nedsat prisen på hytten fordi vi tog vores certifikat hos dem der havde hytterne.

Anonym brodd

Jamen jeg tager kæresten med, så det lyder godt 😉

Tusind tak for jeres svar. Det lader til at vi bare bliver et par dage ekstra på Koh Tao så..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account