This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lenawmortensen

Hej = D
    Jeg håber meget på, at der er nogen, der kan hjælpe os…
    Vi er et ungt par, der meget gerne vil tilbringe en måned af vores sommerferie 2010 i Afrika, hvor vi både arbejder som frivillige (gerne på et børnehjem) og også kommer på safari, så vi kan se noget af Afrikas smukke natur… Vi brænder meget for at komme af sted, men vi vil også gerne være sikre på, at det bliver en god og spændende oplevelse!
    Er der nogen, der har nogle forslag til gode organisationer, som vi kan rejse med?? Er det bedst med en dansk organisation eller?? Vi har også overvejet selv at kontakte et børnehjem, men så skal vi også finde ud af noget med safari osv.??

HVAD GØR VI???

Vi vil gerne høre fra alle, der har gode råd og vejledninger = D

Venligst Lena

Anonym Søren

Hej Lena,

Jeg ved ikke om det er det her du søger, men jeg har været af sted på et kort ophold i Kenya, hvor jeg arbejdede på et børnehjem. Jeg rejste med en lille organisation der hedder ICYE (www.icye.dk). De har flere forskellige rejsepakker, jeg valgte at tage afsted 1 måned, og det var passende for mit behov. Jeg havde gode oplevelser med dem…

Hilsen Søren

Anonym Camilla

Hej Lena.

For ca 4 år siden var jeg afsted på en sådan tur. (næsten)Jeg startede med 3 ugers safari – fra Cape Town(Syd Afrika) til Victoria falls (Zambia) hvorefter jeg arbejdede på et Wild Life Rescue Center (Namibia)… hvor jeg arbejdede med vilde dyr (meget spændende !) Til slut arbejdede jeg med aber på et andet projekt i Syd Afrika. I alt var jeg afsted i 4 måneder. Jeg ved at det er muligt at få en sådan tur arrangeret, med humanitært arbejde i stedet…
    Jeg husker ikke hvad organisationen jeg rejste med hedder (vil gerne undersøge det) – men Safari turen var arrangeret af noget der hed Umkulo tours…