This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym chris75

Hejsa.

Inden længe skal jeg et smut til Bali, og har planlagt en tur til Komodoøerne, og vil bare høre om der er nogen der har været derude….. Der er ikke meget læsestof om disse øer!

Chris75

Anonym mikkel

Du kan prøve at kontakte Nick ved jysk i Sanur på Bali. Han arangerer ture derud og kan sikkert fortælle dig alt hvad du vil vide. bali@jysktravel.com

Anonym Anonym

Hej Chris

Jeg var derude for nogle år siden. Super fed tur. Vi tog med en bådtur arrangeret for backpackere fra Lombok til Flores. På vejen så vi nogle bat caves, og kom selvfølgeligt ind på Komodo og Rinca og så øgler.

I stedet for at tage busser og færge tilbage, betalte vi for at få et lift med en lokal fragtbåd fra Flores til Lombok. Fedt at ligge på et skibsdæk og være tvunget til at slappe af, istedet for at sidde i en varm bus hele vejen over Sumbawa.

Mad og overnatning er dog meget primitivt på disse ture. Ris og kogte grøntsager 2 gange om dagen, og ikke meget af det. Og overnatningerne var direkte på dækket, hvilket var lidt hårdt, men fint nok de dage det ikke regnede.

Glæd dig bare, det er mega fedt.

Anonym christina Jensen

Hejsa.

Tak for dit svar, men jeg er kommet hjem idag.

Helt sikkert en super fed tur til Komodoøerne, og den båd jeg var med på var fin, men primitiv ja. Herligt at ligge på dækket i måneskin og falde i søvn til lyden af bølgerne.

Vi var bare 3 på båden, så vi havde masser af “plads”, og vi var så heldige at få lov til at snorkle med kæmpe Mantra rokker. Helt vild oplevelse.

Så alt i alt fik jeg helt sikkert indfriet mine forventninger mht Komodo, da jeg både fik set varaner, aber, bøfler, fugle, hjorte og selvfølgelig en masse farverige fisk i havet omkring der.

Med venlig hilsen

Christina.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account