This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hsp83

okay, her er et spørgsmål: hvad f***** gør man mht linsevæske? Tager man med til alle 5 mdr, får tilsendt forsyninger eller køber undervejs? Og kan man forvente samme standard som herhjemme? Har overvejet både endagslinser og månedslinser(dem der er i hele tiden) men kan desværre ikke få dem da jeg har jumbostore bygningsfejl:(
    Men hvad syns alle jer andre er smartest?

Håber i kan hjælpe!

Helle

Anonym sophiekongsbak

Hey!

Nu skriver du ikke hvor du rejser hen, men mon ikke man altid kan opstøve linsevæske i enhver storby i verden. Har aldrig selv været ude for ikke kan kunne finde en optiker, når jeg har rejst rundt i Sydamerika…..

Hilsen Sophie.

Anonym hsp83

Hej Sophie!
    Nej det gik vist lidt hurtigt med at få oprettet den rubrik…. Men skal til Sydamerika og lyder jo som om at det ikke er noget problem at finde forsyninger undervejs – tak for svaret:)

Helle

Maurice

Hej Helle

Jeg fik kraftig betændelse i begge mine øjne, da jeg sidste år rejste rundt i Sydamerika pga. manglende mulighed for ordentlig rensning/hygiejne af mine linser. Havde månedslinser, men vil anbefale dig (når du nu ikke kan få endagslinser) i hvert fald at tage et par briller med.
    Det er ikke alle væsker dine øjne kan tåle, så jeg vil anbefale, at have det med hjemmefra eller få sendt det derned hen af vejen
    ellers go tur
    Jesper

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account