Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3534262
     Alexander Sørensen

      Hej Allesammen.

      Vi er en gruppe finansbachelorstuderende fra Århus, som er i gang med at lave et eksamens projekt om SAS. Vi håber i vil hjælpe os, med at udfylde et spørgeskema med 9 spørgssmål
      Besvarelserne er anonyme.

      Linket til undersøgelsen er her:

      http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=G93JHVD5C21K

      På forhånd mange tak for jeres hjælp og tid.

      #3534263
       Alexander Sørensen
        #3534273
         Anonym

          jeres link virker ikke

          #3534276
           Alexander

            Du skal kopier adressen fra det link i den anden post, også skulle det gerne virke

            #3534291
             Alexander

              tak til alle deltagende, undersøgelsen er afsluttet, da vi har nok respondenter

              #3534288
               Jens

                Det var dog et ekstremt dårligt spørgeskema. Når man beder fremmede mennesker bruge tid på at besvare et spørgeskema, så burde man selv have brugt bare et minimum af tid på at udarbejde.

                Allerede i første spørgsmål går det galt, da jeg ikke kan vælge at jeg har fået linket her på backpackerplanet!

                Næste spørgsmål giver heller ingen mening: Rejsetype: Forretningsrejse, Ferie eller Privat. Men hvad er det i spørger om? Er det hvad min sidste rejse var, eller hvordan jeg oftest rejser.

                Så er der et spørgsmål om hvad mit foretrukne flyselskab er. Tja, lidt svært at svare på. Det kommer jo an på hvor jeg skal hen.

                Og så er der spørgsmålene om hvad man lægger vægt på, her mangler jeg flere muligheder. Jeg foretrækker at flyve direkte uden mellemlandinger, så det er noget jeg lægger meget vægt på.

                og da det nu er SAS det drejer sig om, så er strejke-historik også noget der vægter højt i mit valg af flyselskab.

                Og så er der lige det sidste problem, nemlig at indsende sine svar. Hvor skal man trykke når man har udfyldt skemaet? Er det på det grå kryds (som normalt alle andre steder på computeren betyder luk), eller mangler der en submit knap?

                Alt i alt virker det ikke som noget i har brugt mere end maksimalt 3 minutter på at udarbejde, og det er så uforskammet elendigt at det er en fornærmelse at bede folk bruge tid på at udfylde det.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account