This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

HEEEEJ!
    vi er et kæreste par, der rejser til thailand d.19 december, nærmere betegnet til Krabi…
    vi starter der med 14 dages ferie, så det vil sige at vi skal holde nytårsaften i krabi..
    også ville vi lige høre om der var andre fest glade mennesker, som også har planer om at opholde sig i krabi denne nat ??
    for så kunne det da være hyggeligt at mødes over en iskold øl eller drink 😛 så skriv endelig! vi bider næsten ikke 😉

hilsen Dennis og Stine

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej,
    Tag ind på cafe europa, som ligger i krabi by, husk og book til jule aften, det er super hyggeligt lille sted og fedt at holde jule med andre dansker og rigtig god mad,
    cafe europa er ejet af finn og henrik som er mine gode venner, hvis i holder jul der så hils henrik fra lars, tjek ders hjemme side cafe europa som ligger i krabi by,lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej,
    Tag ind på cafe europa, som ligger i krabi by, husk og book til jule aften, det er super hyggeligt lille sted og fedt at holde jule med andre dansker og rigtig god mad,
    cafe europa er ejet af finn og henrik som er mine gode venner, hvis i holder jul der så hils henrik fra lars, tjek ders hjemme side cafe europa som ligger i krabi by,lars

Anonym Anonym

Hej Lars 🙂
    mange tak for dit svar ..
    men vi har bestilt hotel i ao nang i krabi, og så vidt jeg ved, er det vist lidt langt fra krabi by?
    eventuelt du kender et eller flere gode steder i ao nang? for så vil vi da meget gerne høre fra dig 🙂
    hilsen dennis og stine

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account