This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kongming

Hej alle :o)

Jeg og min rejsebuddy smutter til Krabi, Thailand den 7.-14. april hvorefter vi vil til Laos (Gibbon Experience og Tubing in Vang Vieng).

Hvordan kommer vi det lettest til disse områder? Vi overvejer at flyve, men hvortil og hvad mere derfra?
    Hvordan kan man også sejle dertil.. hvad er slow boat? 🙂

Mvh.
    Thai og Thomas

Anonym sanja

Hej hej..

Hvis I lander i Bangkok, kan I med fordel billigt booke fly med airasia til Krabi. sparer tid og fungerer! – og koster nok max 200 kr. max..

Mht. Laos ved jeg ikke så meget – med det er muligt, at air asia også flyver dertil. dog skal I nok en smut tilbage til Bangkok og flyve derfra vil jeg tro.

mht. sejllads ved jeg ikke lige…

Hvis I skal til Krabi skal I næsten lige ud at se Phi Phi øerne en dag eller to. der er smukt – især til snorkling..

mvh. Sanja

Anonym Claus

I kunne vælge at flyve til BKK til Vientiane. Og så derfra tage bussen. Tog er også en mulighed til Vientiane. Derfra tage bussen til Luang Prabang

Hvis I vil ud at sejle på Mekong, skal I op til det nordlige Thailand og tage båden fra Chiang Khong til Huay Xai. Større thailanske by er Chiang Rai.
    I Huay Xai kan I vælge mellem en hurtigt eller en langsom båd.

mvh
    Claus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account