Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3546487
     maje

      Bare glem det sidste spørgsmål, vi har fundet en anden rute som passer os bedre..

      Men hvis nogen har erfaring med indrejse i Thailand uden at kunne bevise at man rejser ud inden 30 dage (udover at man rejser hjem fra et andet land ca. 33 dage dage efter) må de meget gerne svare her 🙂

      Eller hvordan foregår det med det visum i Thailand…?

      #3546485
       maje

        Hej!

        Min kæreste og jeg påtænker at tage turen Thailand – Cambodja – Vietnam, i alt 5 uger med ligeligt fordelt tid i hvert land.

        Mit spørgsmål er:
        Ved indrejse i Vietnam skal man have bevis for at man rejser ud inden for de 15 dage, men skal man også det i Thailand? Altså at man rejser ud igen inden for de tilladte 30 dage? Vi vil nemlig helst undgå at bruge for mange penge på visum udover det til Cambodja.

        Er der nogen der har erfaring med at sejle fra Thailand til Cambodja? Vi flyver til Bangkok og ville rejse sydpå (ca. Ko Samui) og måske sejle derfra, hvis det kan lade sig gøre.

        På forhånd tak for svar 🙂

        #3546488
         Sean

          Jeg er i Hue, Vietnam pt. og har vaeret i Thailand og Laos ogsaa. For mig virker det som om de er super ligeglade. Man er bare backpacker og da vi skulle have visum til Vietnam og Laos var de i hvert fald ligeglade.
          Jeg taenker I nemt kan komme rundt. No worries!

          #3546496
           jacob

            De er fuldstændig lige glade, det er kun ambassaden hvis du skal have ekstra langt visum der kræver at se den.
            Og der kan du bare forfalske en, de tjekker ikke.

            #3546499
             joanstevns@yahoo.dk

              Hver gang du rejser ind i Thailand, via land, får du automatisk 14 dages visum, kommer du med fly får du 30 dage
              God tur og nyd alle landene, de er dejlige, Annette

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account