Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3530730 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     ingrid

Hej
      Min kæreste og jeg skal til Malaysia i nov. Vi har to overnatninger i Kuala Lumpur før vi flyver videre til Borneo. Kan I anbefale nogle steder at bo i KL. Område, hotel el.

Vh
      Ingrid

helee

vi boede på the green hut i foråret 2008.. det ligger rigtig centralt, og var også billigt.. rigtig flinkt personale, men kedelig morgenmad.. men det kan man jo få andre steder:)

Anonym

Hej
          Har lige været i KL,jeg boede meget centralt på Hotel Swiss in,det var et billigt og godt hotel,der ligger med bagudgang til P.Taling street.Så er i lige i centrum og kan tage højbanen rundt i byen.

tine surel

KL er min yndlingsby og når jeg er der bor jeg altid på oasis der ligger i china town og kom faktisk hjem fra min sidste rejse dertil for tre uger siden 🙂 China town er billig at bo i (priserne starter fra 10 ringgit og opefter) og det er samtidigt et spændende område og samtidigt centralt beliggende enten med tog eller gåben til de andre dele af byen. Hvis man er til indisk mad kan man samtidigt leve meget meget billigt (jeg lever for 40 dkr pr dag med overnatning og mad og transport i byen og det hele) så derfor syntes jeg helt klart at Kuala lumpur er billigere end Bangkok 🙂

ingrid

Hej

Tusind tak for alle de gode svar. JEg har rigtig været igang med at ressurce.. Jeg har lige et par spør. til guest der anbefaler stayorange.com som vi overvejer at book hos. Er der vinduer i væreslerne?

Så har jeg lige et spr. til Tine. Har du et link til Oasis, jeg kan nemlig ikke Google mig frem til det..

Vh
              Ingrid

Thomas

China Town Inn, midt i…… China Town 🙂

Anonym

Hej
                  Hvis I ved nøjagtig hvornår I skal være i KL, så vil jeg bestille i forvejen på enten stayorange.com eller tunehotels.com, så kan I få nogle rigtigt gode priser. Hvis I derimod møder op på hotellet så er prisen væsentlig højere.
                  KL er en noget dyrere by at bo i end Bangkok, man får ikke det samme til de billige penge. Til gengæld så er midrange kategorien med deres boutique style hoteller rigtigt fine, men prisen er også 90-120 ringit. Vi boede for 90 ringit på det nye hotel (det er en gul bygning), som ligger næsten lige ved siden af red dragon hostel. Det var et rigtig flot værelse med det hele om end ikke så stort.
                  Hvis man er villig til at spendere lidt så er Ancasa hotel i Chinatown et rigtig godt bud. De har altid nogle gode promotions

Rasmus

Hejsa.. Jeg bor normaltvis også i China town, men var der lige for en måned siden og der tjekkede jeg for sjov hotels.com!!!
                    Jeg rejser på budget og bor normalt billigt, men de havde en helt stribe 4 og 5 stjernede hoteller til meget billige penge.. Vi gav 300 kr pr nat for et dobbeltværelse med den vildeste morgenmadsbuffet, pool, gratis spa og fittness osv.. Så hvis man skal prøve noget vild luksus engang kunne det også være man skal overveje det her!! Alle de fine hoteller ligger osv lige ved tv-tårnet og Petronas towers, men vi gik stadigvæk ind til China-town på ca 10 min!!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account