This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tine

LCC er low cost terminal og er et stykke væk fra der hvor du ankommer. Der kører en bus mellem de to terminaler, det tager ca 30 minutter og koster 7 kr, så vidt jeg husker….
    Så der burde være nok tid eftersom at man senest skal tjekke ind 45 minutter før sin afgang med Air Asia 🙂

Anonym jwh

Tak for dit svar, blev bare lidt nervøs om det var en helt anden lufthavn eller sådan noget 🙂

Anonym Tine

Ja, det er lidt forvirrende…det kan også godt tage lidt tid at finde busserne, men 4 timer burde være nok. Det tager ikke forfærdeligt lang tid at få sit visum og komme ind i landet 🙂

Anonym Karin

Det er så også en anden lufthavn, men bare rolig du har masser af tid – der går busser 2-3 gange i timen.
    Har lige været turen igennem – landede kl 16.00 og skulle lettet 19.30 – vi kunne også nå at få noget mad 🙂

Anonym jwh

Det er bare super at høre, tak for at dele ud af jeres erfaringer 🙂 Så håber jeg bare jeg kan finde busserne 🙂

Anonym jwh

Hey rejsende 🙂
    Jeg har et spørgsmål til Kuala Lumpur Internationale lufthavn. Jeg lander fra DK med Qatar i Terminal M kl14.10 og har bestilit et fly med airasia til Tawau (borneo) som afgår kl18.40 samme dag. Men nu ser jeg det ligger i en terminal der hedder LCC!? Hvor er denne terminal og er det muligt at nå det tidsmæssigt? Hvordan kommer jeg fra det ene sted til det andet?
    MVH Julie

Anonym HeidiZ

Uha ja, der var vi også ved at komme lidt galt afsted da vi kom fra Dubai med Emirates og skulle videre fra KUL til Bali med Air Asia.. Men vi havde dog en overnatning i KUL og bad i receptionen om en taxa til lufthavnen, heldigvis var hun vågen og bad om at se vores flybiletter, ellers var da taget ud til den anden (ende) 😉 Om det er den samme lufthavn ved jeg ikke, jeg synes vi kørte i en helt anden retning.
    Håber det lykkedes for dig. Lufthavnen er stor kan jeg godt forberede dig på 🙂

Anonym jwh

Ja jeg har været i lufthavnen før, men ikke i indenrigsterminalen 🙂 Men jeg håber det lykkedes for mig hehe 🙂

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account