This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

vi er to piger, der overvejer at rejse rundt i Mexico, Costa Rica og Nigeraugua.
    Jeg kan ikke tale spansk og min veninde kan en lille smule… Hvor svært bliver det at rejse rundt, med kun engelsk og Fingersprog? 🙂
    Kan man nå de 3 lande på 2 måneder?
    Hvordan er sikkerheden i Mexico, udenrigsministeriet hjemmeside, advarer kraftigt om at der er meget kriminalitet og overfald, hvor slemt er det?
    Mvh Lene

Anonym Anonym

Jeg rejste selv rundt i Mexico og Guatemala uden særlig meget spansk. Du kommer dog langt med bare en smule. Men hvor der er vilje er der vej. Nogle steder er det nemmere end andre. Jo flere turister, des mere engelsk taler de.

Jeg havde ingen problemer i Mexico, sikkerhedsmæssigt. Og følte mig ikke usikker nogle steder.

Tror godt I kan nå de tre lande på 2 måneder. Selvfølgelig ikke alt. Mexico er et stort land, der vil sikkert kunne bruge 3 måneder i sig selv.

God tur.

Anonym Anonym

Jeg rejste selv rundt i Mexico og Guatemala uden særlig meget spansk. Du kommer dog langt med bare en smule. Men hvor der er vilje er der vej. Nogle steder er det nemmere end andre. Jo flere turister, des mere engelsk taler de.

Jeg havde ingen problemer i Mexico, sikkerhedsmæssigt. Og følte mig ikke usikker nogle steder.

Tror godt I kan nå de tre lande på 2 måneder. Selvfølgelig ikke alt. Mexico er et stort land, der vil sikkert kunne bruge 3 måneder i sig selv.

God tur.

Anonym Anonym

Hej
    Man kommer meget langt med en smule spansk. Der er rigitg god mulighed for at lære spansk i mellemamerika. Se eks. http://www.danishvolunteers.com

Mht. sikkerheden i Mexico. Udenrigsministeriet overdriver altid. En god rejseguide eks. Lonely Planet vil give et godt indblik i sikkerhedsmæssige forhold…

God tur

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account