This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym
    Anonym Line

Jeg tog for et års tid siden turen fra Nanning til Hanoi. Det er bestemt muligt at tage et tog hele vejen, men du kan risikere laaang ventetid ved grænsen og togene kører generelt meget langsomt. derfor valgte vi at tage bussen fra Nanning til en by meget tæt på grænsen (ca. 3 timer mener jeg). Derfra satte vi os ind i en af de mange taxaer som kørte os helt til grænsen. Vi vanlte at gå over grænsen, da vi havde hørt at det skulle være hurtigst, og det foregik helt uden besvær. I Vietnam satte vi os igen ind i en taxa som kørte os til den første større by, hvorfra vi tog en minibus til Hanoi (ca. 3 timer). Det var egentligt en meget hyggelig og flot tur – og ret uproblematisk.
    Go tur!

Anonym Stiness

Hej
    Jeg har læst at man kan tage et tog fra Kunming i Kina til Hanoi i Vietnam. Jeg kan dog ikke rigtig finde yderligere informationer om dette og jeg vil derfor høre, om der er nogle, som har erfaringer med denne rute? Jeg overvejer at tage toget tilbage til Kina fra Hanoi til Nanning. Er der nogle som har prøvet denne rute?

Håber der er én, som vil hjælpe 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account