This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Msvitae

Jeg har 2 spørgsmål, hvoraf det ene nok hører sig til under rejsekammeratopslagene!

Jeg er ikke single, men har en drøm om at rejse alene (sammen med andre), da min kæreste ikke er til alt for meget rejseri. Jeg er 25 år og er i sommer blevet færdig som farmakonom.

Udover Qcompagniet, kender i så nogle rejsebureauer som laver ferier for kun kvinder, eller grupperejser med mænd og kvinder?

Eller står du derude i samme situation som jeg, og gerne vil have en at rejse med??

Jeg ville gerne disse ting inden for de næste par år:
    – På yogarejse
    – Til Thailand
    – Bare ud og opleve kultur og samvær med andre i fx europa.
    – Til USA

Tae care!

Anonym Joey

Hej

Tjek nedenstående sider

Du kan jo også prøve at google lidt 🙂

Held og lykke..

http://www.nyhavn.dk

http://www.adventuredk.dk

/Joey

Anonym Thomas

Grinte lidt af den her sætning. Undskyld på forhånd 🙂

Jeg er ikke single, men har en drøm om at rejse alene (sammen med andre)…

Anonym Anonym

Hihi… Jeg mener alene=uden min kæreste, men på grupperejse eller hvad det hedder 🙂

Anonym Sarahlouise

Jeg har en drøm om at rejse 3-4 uger til thailand i Januar /feb 2012 og søger en rejsepartner. 🙂
    Vil helst godt rundt og opleve de forskelillige øer.

Anonym Msvitae

Jeg er lidt begyndt at opveje qompagniet.dk – kan ikke rejse så lang tid ad gangen, jeg har fast arbejde, og kan jo maks holde 6 ugers ferie om året, og mangker kun at afholde 2 uger. efter oktober

Anonym gkrehal

Halløj, det lyder helt som mig! Har selv en kæreste, er en pige på 27 år, men vil rigtig gerne på gruppe/tøseferie! Har en uge omkring efterårsferien, så hvis du er frisk kan vi måske finde ud af noget? du kan evt. skrive direkte til min mail på gkrehal@hotmail.com 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account