This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg planlægger en tomåneders tur til Bolivia og Peru, men da jeg nok rejser alene, er der nogle ting jeg gerne vil vide på forhånd. Er det en rute, hvor der er mange andre rejsende? Er der bestemte backpackerkvarterer i byerne, hvor der er guest houses, internetcafeer, restauranter osv.? Er det nemt at komme rundt mellem de forskellige byer og de to lande indbyrdes? og er det billigt derovre, ligesom i østen?
    Håber i kan hjælpe mig med disse spørgsmål.

Anonym Ane

Hej Karina

Nu ved jeg ikke om du allerede er taget afsted. Hvis ikke kan jeg fortælle, at det er meget nemt at komme rundt. Det går bussen ofte (også nemmel landene), og de er meget billige, også turistklasse. Hoteller findes overalt, og ligeså internetcaféer. Det er generelt billigt. Pas lidt på med højdesyge. Nogle gode piller at have med er Diamox. Du kan få dem derover i et Famacia (apotek). Har du flere spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig. Vi var derover forrig sommer i 3 uger.
    Hilsen Ane

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account