This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym UncleMac

er der nogen som kender til et sted i thailand hvor man kan købe en billig labtop i en ok kvalitet ?

Anonym Conni

Hej UncleMac

PCere er generelt billigere i Thailand, men du skal tænke på garanti og sikre dig at der er engelsk styresystem.

Jeg har lavet en sammenligning på prisen på en Apple iBook G4 med 12 tommers skærm.

Pris i DK: 8.199
    Pris i Thailand: 5.976

I Thailand kan man som i DK flere steder få studiepriser – Køb et falsk studiekort til kr. 20,- om den er i orden.

Anonym M0rtimer

Hey Dette er jeg osse interesseret i! Er der nogen der har mere info?

Morten

Anonym Kumiko

hej.. lidt sent svar måske, men anyway….jeg købte en super Acer laptop i et af de store elektronik malls i Pataya sidste år – sparede ca. halvdelen af prisen i DK. Betalte ca 7000,- dkr. med ekstra ram inkl. , prisen i dk lå på ca. 14500,- dkr. Apple var derimod ikke så meget billigere end i DK, men måske med studierabat..? Men mit råd er at tjekke de bedste priser hjemmefra ( nettet) og derefter finde de malls som kun sælger elektronik ( der må være et par stykker i Bangkok). Husk at handle om prisen og evt. gøre sælger opmærksom på de andre forhandleres tilbud – altså spil dem ud mod hinanden. Husk at du kan få Thai momsen tilbage i afgangslufthavnen, men vær opmærksom på hvor det gøres, i mit tilfælle var det i lufthavnen inden tjek-ind og jeg troede det var efter – surt. Hvis du køber computer m taske, så snavs den lidt til inden ankomst i Cph, det er for dumt at blive stoppet og skulle betale DK moms og toldafgift, så er fidusen jo væk.
    Ps: min comp. har fungeret upåklageligt, det eneste der er at udsætte er et blandet qwerty eng / thai tastatur, men det er ok for en besparelse på 7000,- ( ellers kan man jo udskifte det med et DK). Håber det kan bruges…mvh Christina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account