This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LineHamrum

Hej
    Jeg skal sammen med en veninde på rundrejse i sydøstasien og Kina. Vi vil meget gerne til Ladakhprovinsen i Nordindien hvor mange tibetanere sammen med Dalai Lama flygtede til, og hvor den tibetanske kultur derfor stadig lever.
    Er der nogen der har prøvet at rejse dertil og ved om der evt. er nogen der arrangerer mindre ture derop.
    Og hvordan får man visum dertil? Hvis man vil have visum til indien er bl.a. dette område ikke inkluderet.
    Venlig hilsen Line

Anonym Anonym

Jeg har tidligere overvejet at tage til Ladakh (også kaldet lille Tibet).

Jeg har ikke prøvet at være der, men overvejelsen er om man skal overland over nogle fantastiske bjergpas, men også gennem den urolige Kashmir provins eller flyve, som ikke er så flot – til gengæld er det helt sikkert.

Helt konkret vil jeg tage landvejen, men min kæreste tør ikke ;-). Det et helt personligt..

Du kan eventuelt få mere info ved Jysk Rejsebureau, de har ankomstpakker i Leh og således sikkert også mere viden om området.

Anonym Anonym

http://www.indian-embassy.dk/Pages/Consular/visa.html

Spørg den indiske ambassade om det specielle visum

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account