This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej folk der ude i den store verden, har lige et spoergsmaal som jeg haaber i kan hjaelpe mig med..

Proever paa at finde et sted her i Hanoi hvor jeg kan spise noget udfordrende mad saasom diverse krybdyr, hund, osv.
    Var os paa en restaurant hvor de havde hane testikler paa kortet, men de havde det ikke alligevel, saa hvis nogle kender et sted at faa det ville det vaerer super..

Og os lige hvis i kender et godt sted at spise slanger, har faaet tilbudt et sted til 500.000 Dong. Ude i en eller anden landsby, men syntes det lyder lige i overkanten.
    Det er vist noget med at man for lov til at vaelge sin egen slange ogsaa slagter de den, man kan drikke lodet mens de tilbereder den…

Nogle der ved om det er billigt eller ej ?

Anonym Ida

Hej.
    Hvis du tager bus 55 ud af mod west lake (tay ho) ligger der langs vejen hvor bussen kører adskillige restauranter der serverer hund. Altså du skal stå af bussen nok cirka 5-10min efter du kører forbi Sheraton hotellet. Håber at det giver mening 🙂
    Hund hedder vidst tit cho på vietnamesisk og smager ikke så slemt 🙂

Anonym DeXter

super mange tak.. 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account