This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sille-riis

hej:) jeg skal til sydcalifornien her i april/maj, og jeg har selvfølgelig kigget på en masse pakkelister osv. Hvad er en lagenpose? jeg skal rejse med rygsæk og jeg ved ikke om jeg skal tage en sovepose med, fordi mange foreslår en lagenpose. Men hvad er en lagenpose helt præcis?

håber nogle kan hjælpe..

Anonym Anonym

En lagenpose er en sovepose der er lavet af silke. Det vil sige den er helt tynd og ikke giver nogen varme. Tænker de er gode at have hvis man vil være fri for at sove i tæpper andre har ligget med.

Anonym Sille

så det ville være smart at tage sådan en med til sydcalifornien når jeg skal bo på hostels? og den fylder vel ikke helt vildt meget og vejer heller ikke vildt meget?

Anonym Anonym

Den hverken vejer eller fylder særlig meget. Og hvis du ved du skal være i et varmt klima er den perfekt. Jeg rejser altid selv med en letvægts sovepose…der også er utrolig lille og kun vejer 500 gram. Det syntes jeg giver en noget frihed til evt. at overnatte i bjerge evt og syntes egentlig den er rarere at ligge i end en lagenpose!

Anonym Dreamer

Hej….
    En lagenpose er super dejlig, til varme steder, især hvis du vælger en af silke (350 kr).
    Men man bruger dem os til inde i soveposer både for at gøre soveposen varmere, men os så man slipper for at vaske den hele tiden og der med kan forlænge dens levetid..
    Og ja det fyldr ingenting, mit er på størrelse med et æble..

jesper

Team-Tokyo

lige nysgerie men hvor køber man dem hende?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account