This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MariaKE

Hej!

Til november rejser jeg til Syd- og Mellemamerika med to venner. Vi skal både rejse og leve på mange forskellige måder, og jeg har derfor tænkt at det ville være smart at købe en lagenpose, da vi jo ikke rigtig ved hvordan sengeforholdene bliver. Jeg hælder mest til at købe en af silke, men jeg synes dog at de er utroligt dyre. Vores første destination er Nicaragua, så jeg tænkte om der er nogle som ved eller har erfaring med om man kan købe silkelagenposer (til billigere priser) dér?

Maria

Anonym Mads & Camilla

Hej Maria

Rigtig fedt at i skal ud og rejse, og så til Syd- og Mellemamerika! Vi har rejst gennem landende fra Mexico helt til det sydlige Patagonien de sidste 10 måneder og det er blevet til vores favorit rejsedestination. Vi har både boet på hostel, camperet og boet ved familier.

De hostels vi har boet på har været ganske fine, men det er smag og behag hvor meget man gerne vil have sin egen “dyne”, fordi man ikke vil sove med de lagener der er. Vi har ikke oplevet andre have en lagenpose med, udover en andet dansk par vi rejse med i en måneds tid.

Hvis I gerne vil have en lagenpose med så tag en med der IKKE er silke. Det kan godt være de fylder mindre og vejer mindre, men det er varme og fugtige lande i skal rejse i, så den vil komme til at klistre til jeres krop og egentlig bare være træls. Vi har selv en med i silke, har brugt den en gang og har aldrig brugt den igen. Vi har ikke set nogle sælge lagenposer undervejs, så vi ved ikke om de sælger noget lignende i de lande. Personligt ville vi købe den hjemme fra, så vi ikke skulle bruge tid på at lede efter det når vi var afsted 🙂

Hvis i har brug for nogle idéer til, hvad i skal lave i landende, kan i få lidt inspiration på vores hjemmeside her: http://www.backpackerne.dk/destinationer/

Håber i kan bruge svaret, og hvis i har flere spørgsmål kan i bare skrive til os 🙂

Mads & Camilla – http://www.backpackerne.dk/

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account