This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MiaG92

Hej 🙂

Jeg skal ud at rejse de næste to måneder med en veninde, og da jeg tager kamera med, ville jeg høre om I har nogle gode erfaringer med lagring af billeder på nettet? Jeg har et 16 gb hukommelseskort med, men jeg tror slet ikke, det er nok, og jeg vil også gerne have en backup af billederne, i tilfælde af at kameraet bliver stjålet.
    Jeg har kigget lidt forskellige steder på nettet, men jeg synes ikke rigtig nogen hjemmesider tilbyder meget plads, medmindre man betaler for det. Kender I til nogle med en del plads til enten billige penge eller helt gratis? Har dropbox i forvejen, men der er kun plads til 2 gb desværre.

Tak på forhånd. 🙂

Anonym Lisbeth

Afhængig af hvor I skal rejse, kan der være mere eller mindre god internetforbindelse. Og så kan det godt tage lang tid, at uploade sine billeder til nettet.

Så jeg ville nok investere i nogle flere hukommelseskort og evt. en ekstern harddisk. Det koster ikke ret meget af et 2 måneders rejsebudget og du kan også have glæde af det efterfølgende.

Anonym MiaG92

Det har jeg også overvejet. Det er bare rarest at kunne gemme det væk, i tilfælde af at der sker noget med ens ting 🙂

Anonym Lisbeth

Du kan jo uploade til f.eks Facebook, Google+, Flickr o.s.v.
    Men jeg er ikke sikker på. om de skalerer dine billeder ned, så du ikke længere har dem i original formatet længere, hvis du formaterer dit hukommelseskort.

Så jeg vil stadig agitere for flere kort, så du ikke behøver formatere før du kommer hjem.

Anonym Jacob

hvis du vil have mere dropbox plads
    http://mstoic.com/get-extra-free-space-on-dropbox/

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account