This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej,

Det kan bestemt lade sig gøre! På returvejen fra NYC havde mine veninder og jeg én 8 timers mellemlanding på Island. Der benyttede vi os af muligheden for at opleve The Blue Lagoon – og det kan klart anbefales 🙂 Det er muligt at tage en bus fra Keflavík lufthavn (tager kun 20 minutter). Jeg kan dog ikke huske hvad det koster. Vi havde nemlig på forhånd bestemt, at vi ville tage derhen, så vi svingede bare kortet.

Men tjek deres hjemmeside: http://www.bluelagoon.com/

Der står oplysninger om priser og “how to get there”.
    God tur!

Anonym ronron

Hey!

I Marts tager jeg med iceland-air tur/retur til New York med en lang mellemlanding på island på returvejen..
    Jeg har læst mig frem til at det godt kan lade sig gøre at tage ud til the blue lagoon i mellem tiden og det kunne selvfølgelig være en perfekt afslutning på ferien!
    Så jeg ville høre om der er nogle andre der har prøvet dette og ville dele ud af erfaring så som måske hvad det koster at tage taxi eller om der køre suttlebusser og om hvor lang tid det tager og sådan.?

Hilsen Ronez 🙂

Anonym Christina

Det er en fantastisk oplevelse!
    Har selv boet på Island så har været der et par gange. De blå laguner (The Blue Lagoon i sydisland er den mest kendte, dog findes der andre som er nærmest uopdagede rund i den islandske ørken) er en usædvaneligt naturfænomen som man ikke bør gå glip af. Alt er ustryligt dyrt på Island og The Blue Lagoon er en kæmpe turistattraktion, så det koster vidst 300 at komme ind, så vidt jeg husker (jeg arbejdede på et sted som de arbejde sammen med, så vi skulle ikke betale entré, transport mv.) Taxi er for dyrt, det ligger alligevel ca 40 min. kørsel fra Reykjavik.
    Shuttlebusser kører med korte mellemrum i højsæsonen 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account