This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mikela

Hej backerpackers

Jeg er ved at planlægge en backpacker tur til Norge, og ville høre om nogen har erfaring med langrend ski der? Jeg ved at det er muligt at stå på ski i Norge, men er der nogen som har erfaring med gode, flotte områder til langrend ski? Til min tur har jeg også medbragt en masse forskelligt grej til det kolde vejr, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt dette langrend vokser godt under alle temperaturforhold. Jeg vil nemlig forsøge at backpacke en større del af min rejse, så vigtigt at have den rigtige skivoks. Jeg tænker, at jeg måske også skal spørge nogle skiexperter:-)

Gode områder til langrend
    Jeg håber, at nogle her har erfaring med backpacking i Norge, eller mere præcist større områder med mulighed for at backpacke med langrendski. Målet er at stå på langrend fra en destination til en anden destination på ski, og gerne mellem 500-1000km i alt. Mindre kan måske også gøre det, men jeg har 4-5 uger at gøre det i. Hvis nogen kender et sted jeg kan henvende mig eller kender nogle områder jeg selv kan lave research på, så er jeg meget taknemlig:-)

Ha det godt!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account