This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Thomas

Fra et gammelt indlæg, jeg har skrevet:

Glæd dig til Laos. Det er skønt – og billigt.

Folk tager normalt ruten: Vientiane, Vang Vieng, Luang Prabang og Phonsavanh (plain of Jars), eller modsat, og du støder hele tiden ind i folk, som du har mødt i de foregående byer.

Absolut must: Hulen eller grotten “Tham Poukham” i Vang Vieng. Husk lygte i panden, og du skal ikke blive bange, hvis du får en flagermus i hovedet. Efter turen kan man springe direkte i floden fra et 4 meter højt træ. Herligt. De afslappede nyder i stedet for en Beer Lao, som kommer i en behagelig standard størrelse i Laos på 640 ml 🙂

Også et absolut must: White water rafting – i kajak eller gummibåd – ned ad Nam Khan River udenfor Luang Prabang. Bølgen pisker, og man stryger i vandet med et raseri, hvis man ikke passer på, men gud hvor er det sjovt.

Og så en sidste ting: Den mest spændende by er så afgjort Luang Prabang i Laos.

Anonym milla06

Hej allesammen

jeg skal til Laos til vinter, er der nogle som ved hva man bare skal se??
    Jeg rejser igennem Vietnam og derfra ind i Laos. Hvor er det mest hensigtsmæssige sted at komme ind i landet, hvis det ikke er med fly??

Håber meget i kan hjælpe, da det var været svært at finde informationer:)

Venlig Hilsen
    Camilla

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account