This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym josephiner

Hej (:

Jeg tar til Thailand her i april og maj måned og tænker derfor på at tage et smut til Laos også.
    Min mor er thai og siger det er for farligt for mig at tage afsted til Laos.
    Min kæreste er fra Laos og siger at der ikke noget problem er og at jeg kan få visum ved grænsen for 14 dage.

Men det min mor sagde var at man kan blive arresteret hvis man som falang er sammen med en laot af modsatte køn og “kun” var kærester og altså ugifte. Det kan give stor bøde og i værste tilfælde fængsel straf?

Er der nogen der kender noget til det?

Kan se at mange har rejst til Laos med positiv respons, så jeg er lidt i tvivl.

Nogle der kan fortælle noget om Laos, har hørt en del men min kæreste roser det til skyerne så det ville være rart med en der os kom med noget “kristisk” eller som jeg skal være opmærksom på. (:

Har søgt efter bogen “Turen går til Laos” men uden held udover engelsk skrift hvis der er nogle der har den der gerne vil sælge er jeg MEGET interesseret (:

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Anonym Daizz

Hej

Var i Laos sidste år, og diskuterede faktisk emnet med med en laot. Det er ulovligt for en laot at indgå forhold med en udlænding uden statens godkendelse. Det skulle efter sigende være meget dyrt at få den tilladelse, men det må være din kæreste, som egentlig har problemet. Mit råd vil også være at kontakte ambassaden.

Anonym LisbethFriis

Hej

Du kan downloade gratis rejsebøger her:
    http://bookboon.com/dk/rejse-fritid/asien

Men om der specifikt er en fra Laos, ved jeg ikke.

Prøv evt. at besøge Tripadvisors rejseforum og se om du måske kan få besvaret nogle af dine spørgsmål der:
    http://www.tripadvisor.com/ShowForum-g293949-i9320-Laos.html

VH
    Lisbeth

Anonym Anonym

Hvis jeg var dig, tror jeg, at jeg ville kontakte ambassaden og høre, hvordan reglerne er. Mange rejsende har selvfølgelig også en opfattelse/mening om tingene, men jeg ville personligt stole mere på ambassadens råd 🙂

Anonym josephiner

Okay jeg prøver at kontakte ambassaden tusind tak for jeres svar! (:

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account