This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej Mette!
    Jeg kan forstå på udenrigsministeriets rejsevejledning for Cambodia, at landminer begrænser bevælgelsesfriheden i landet. Her er Udenrigsministeriets rejsevejledning for Cambodia http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/FoerRejsen/Rejsevejledninger/RejsevejledningCambodia
    God rejse fortsat.
    Mvh. Jesper

Anonym MettePap

Hej folkens!
    Min veninde og jeg er pt. i Thailand og nyder det stort. Men vi kunne ogsaa godt taenke os at tage et smut om Laos og Cambodia. Det kniber dog lidt med tid og isaer malariapiller i rygsaekken for os, saa hvis det var muligt, kunne vi godt taenke os at klare det paa kun 14 dage… er det det? Taenkte paa at flyve mellem Ventiane og Phom Phen og naturligt nok ikke tage den helt store rute i nogle af landene… men tror I det bliver for stresset og burde vi istedet, som foerst planlagt, “noejes med” Cambodia? Paa forhaand tak for hjaelpen derude! /Mette

Anonym rejsendeonkelmac

Hej!

Amelie, jeg skal selv til Laos og Cambodia og er bare nysgerrig: hvor meget ca. kostede flybilletten fra Vientiane til Phnom Penh?

Mvh Mac

Anonym Jesper Jensen

Det er nemt og uden problemer at rejse Cambodia. Jeg var der i sommer og der er INGEN problemer.

2 uger er fint til at se de bedste ting i de to lande.

Anonym Amelie

Vi gav 165 dollars per person inkl. skat.
    Det kan godt betale sig at tjekke prisen flere forskellige steder.

Anonym Anonym

I kan købe Malaria-piller i Bangkok til 3 Bath, så det skal ihvertfald ikke stoppe jer 🙂

I kan godt se begge lande på 2 uger!

Anonym Amelie

Hej Mette

Jeg er helt enig med Jesper J., der er absolut ingen problemer ved at rejse i Cambodia!

Jeg var i Laos og Cambodia i juni/juli i år, og 2 uger er ok til begge lande.

Jeg fløj faktisk mellem Vientiane og Phnom Penh, det sparede en del tid. Fine lufthavne og fin flyver (husk et lille billede til visa i hvert land 🙂 )

Se min dagbog fra turen: https://www.backpackerplanet.dk/member/weblog/index.asp?page=294&intWeblogID=66

Hav en fortsat super god tur

Mvh Amelie

Anonym MettePap

1000 tak alle sammen! Vi har nu besluttet os fast paa at noejes med de 14 dage. Men Amelie (eller andre), hvilket flyselskab floej du med fra Vientiane til Phnom Pehn?

Anonym Johannes

Hej Mette

Jeg er ved at planlægge min tur til Kina. Fra kina i vilkårlig rækkefølge vil jeg besøge Laos, Cambodja, Vietnam og Thailand. MEN… grunden til, at jeg skriver er, at jeg har fundet http://www.airasia.com, som virker til at have nogle billige flybilletter i asien. Vær at tjekke ud.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account