This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Muffe

vi er tre piger, som overvejer at leje en wickedvan i australien (østkysten) og NZ, hvor vi vil køre rundt på begge øer. Vi vil derfor gerne høre, hvad jeres erfaringer er med wickedvans? er det overhovedet forsvarligt/sikkert at køre fx NZ rundt (tænker her på bjergene) i en wicked van? Vi er kun 20 på det tidspunkt, er der andre muligheder for at leje en campervan?
    håber nogle kan hjælpe 🙂

Anonym Anonym

Hej med jer, jeg har ikke erfaring med wickedvans, men har set en del og de ser helt fine ud..Men der er jo også mange andre muligheder hvis man vil leje en camper, det handler mest om hvor meget i vil betale for den. Vi lejede gennem backpacker campervan.com, den var helt fin og prisen nogenlunde, husk at tegne forsikring på bilen, det er dumt at sparer den væk, selvom den koster…Mht bjerge så er det altså begrænset hvor meget bjergkørsel der er på NZ og jeg tror vi var de fleste steder og vi havde ingen problemer, der er slet ikke “alpekørsel” på NZ så i kan værer helt rolige også selvom i vælger en wickedvan.( man kan godt leje camper ved backpacker campervan.com selv om i er 20 år, jeg mener bare det er noget mht forsikringen der er anderledes, men det må stå inde på deres hjemmeside.)
    God tur

Anonym Jumme88

proev at kontakte Jytte Holck, hun bor i AUS og saelger backpackerbiler. i kan finde baade hjemmeside og email paa nettet hvis i soeger under hendes navn og saa volvoer.

Anonym Anonym

mange tak for jeres svar.
    synes 7000 km på 20 dage lyder af meget, vi er også i tvivl om, hvor meget vi kan nå at se – har ca en måned til rådighed.. kan det lade sig gøre uden at blive for stressende?

Anonym Anonym

mange tak for jeres svar.
    synes 7000 km på 20 dage lyder af meget, vi er også i tvivl om, hvor meget vi kan nå at se – har ca en måned til rådighed.. kan det lade sig gøre uden at blive for stressende?

Anonym Anonym

hej igen… 7000 km var meget på 20 dage, men vores formål var egentlig også at komme ind til ayers rock fra sydney og så ned til melbourne…. så ja der var dage hvor vi kørte godt 500 km – men aus er et stort land og der er en del vej der skal tilbagelægges mange steder… jeg syntes ikke det blev for meget for vi så en stor del i syd australien inden vi kom ind midt på hvor det bare er ørken og ingen ting rigtigt… oog vi var indstillede på det… men det vil klart være en fordel at vælge kortere afstande så man har mere tid til enkelte steder…

Anonym Søndergaard

Hejsa… jeg var selv for 1 år siden i aus med 2 veninder og vi lejede en wicked camper – kan kun sige at det er det bedste vi har gjort… ud over at være skide hyggeligt og udfordrende, var det super at have den frihed det giver at kunne køre rundt hvor man vil og hvornår man vil…. det gav os virkelig en frihed og vi fik kørt godt 7000 km på 20 dage…. bilen vi fik var ganske udemærket og vi havde ingen problemer hverken med den eller selve bureauet – og så er fordelen jo at man kan sove i bilen og vi gjorde det ofte på saveareas bag tankstationer så det var jo ganske gratis… så i kan jo tjekke wickedcampers.com ud…. kan klart anbefale det…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account