Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 3 uger, 5 dage siden af bills.

• Forfatter
     kosia
    Deltager

Sommaren närmar sig med stormsteg, och jag inser att mina gamla sandaler har gjort sitt. Jag är på jakt efter ett par nya som är både bekväma nog att gå långa sträckor i under varma dagar, men som också funkar att slappa i vid poolen eller hemma. Jag har haft lite dåliga erfarenheter tidigare med sandaler som skaver eller inte ger tillräckligt med stöd. Har ni några rekommendationer på märken eller specifika modeller som ni tycker är särskilt bra och sköna för sommarbruk?

simka
      Deltager

Javisst! Jag har faktiskt nyligen hittat ett par som jag är supernöjd med. De är verkligen en perfekt kombination av stil och komfort, vilket är precis vad jag sökte efter för att varva ner i sommar. Kolla in https://www.bjornborg.com/se/herr/skor/sandaler/ för att hitta sandaler och badtofflor som passar dig. Deras sandaler till herr är fantastiskt sköna och finns i flera olika färger och modeller, så det finns något för alla smaker. Jag har använt mina både på stranden och bara strosat runt i stan, och de är lika bekväma oavsett.

bills
        Deltager

Det är verkligen viktigt att ha rätt skor på sommaren, speciellt när temperaturen stiger och man kanske går barfota eller i öppna skor oftare. Ett par bekväma sandaler kan göra en enorm skillnad för fötterna och det allmänna välbefinnandet under de varmare månaderna. Oavsett om man föredrar lätta badtofflor för stranden eller mer robusta sandaler för promenader, handlar det om att hitta den där perfekta kombinationen av stöd och ventilation.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account