This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Julietønder

Hej! Vi er to piger der skal til Asien om godt et ½ år, og backpacke. Vi vil rigtig gerne have et letvægtstelt med. Er dette en god idé? Nogen der har et brugt vi evt. kan købe? og er det skal være et man kan sætte på ens rygsæk?

Mvh. Julie og Sarah.

Anonym Hovgaard

Til backpacking i Asien ser jeg ingen grund til at medbringe et telt.. Det er billigt at bo der – og tror det vil blive for besværligt at skulle finde teltgrund.. Hvad er årsagen til I vil medbringe et?

Anonym Magnus

Hvor i Asien – varme eller kolde lande? Overnatning i telt i tropiske lande er ulideligt. Jeg har rejst i flere asiatiske lande og er endnu ikke stødt på en campingplads.

Anonym Julie

Vi ville rigtig gerne være uafhængige, men da vi aldrig har været i Thailand før, ved vi selvfølgelig heller ikke så meget om hvor man kan bo. Vi vil ud at se meget, og skulle finde et sted at sove HVER nat, kan måske virke uoverskueligt, eller er der ingen problem i at finde sovesteder?

Anonym Julie

Vi skal afsted september, oktober, november

Anonym Hovgaard

Må indrømme at jeg ALDRIG er stødt på en campingplads i Thailand – og det tror bestemt det vil være meget uoverskueligt at skulle have styr på det. Det ville give mening, hvis I skulle til f.eks. Australien, men ikke Asien. Så skal det være evt trekking tur, men I vil der få et låne telt gennem selskabet. Selvom I skal opleve en masse regner I vel ikke med, at I skal skifte overnatningssted hver nat? Så går I altså hurtig kold i den! Der er ingen problemer med at finde overnatning.

Anonym Julie

Mange tak for det fine svar! 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account